اخبار اجتماعی

اخبار اجتماعی

افزایش ۲۲۵ تا ۶۸۰ هزار تومانی حقوق معلمان

  • ۱۵:۲۷

افزایش ۲۲۵ تا ۶۸۰ هزار تومانی حقوق معلمان

طرح رتبه بندی معلمان برای ۷۵۰ هزار فرهنگی مشمول طرح طبقه بندی مشاغل معلمان اجرایی شد.

آقای علی الهیار در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: همه دبیران، آموزگاران، هنرآموزان، مدیران و معاونان مدارس، مشاوران و مراقبان سلامت در مدارس با حداقل ۲ سال سابقه مشمول طرح رتبه بندی خواهند شد.
وی افزود: در این طرح سه صلاحیت عمومی، حرفه‌ای و تخصصی فرهنگیان بررسی می شود و فرهنگیان از رتبه‌های ۱ تا ۵ طبقه بندی خواهند شد.


وی با اشاره به اینکه این طرح حق فوق العاده شغل و حق شغل فرهنگیان را در احکام حقوقی آن‌ها تغییر خواهد داد گفت: براساس این طرح معلمان همچنین افزایش حقوق ۲۲۵ تا ۶۸۰ هزار تومانی خواهند داشت.
آقای الهیار با تأکید بر اینکه تلاش می‌ شود با بررسی اسناد فرهنگیان احکام جدید شغلی آنها از یکم دی صادر شود، گفت: از هر زمانی که احکام صادر شود مبنای محاسبه و دریافت تسهیلات از یکم مهر محاسبه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: به فرهنگیان مشمول طرح رتبه بندی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای داده خواهد شد و این گواهینامه در افزایش امتیازات شغلی، اعزام به خارج از کشور و انتصاب به مشاغل مدیریتی مؤثر خواهد بود.

  • ۱۴۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan